Dodson & Horell

Hippocampus

Trådstartare
Klargörande: Ihärdiga rykten säger att D&H inte ska säljas längre i Sverige. Detta är fel. D&H ska säljas/säljs fortfarande i Sverige men inte av Brogaarden.se

Blev väldigt glad över det! :D

Sv: Dodson & Horell

Jag var på intervju för Broogarden, som säljare. Då berättade de att de satsar än mer på Dodson Horell inför 2013..
Vad har du fått dessa uppgifterna ifrån? Tittar du på hemsidan Broogarden,eu ser du även där att de har D & H.

broogarden.eu och broogarden.se är inte samma. Det var .se som tog in till Sverige. De har, sen förra året, startat ryktet att D&H ska sluta säljas i Sverige. Det har även återförsäljarna fått reda på. Och det har även skrivits här på Bukefalos.

Genom kontakt med D&H i annat ärende men där vi kom in på detta att återförsäljningen ska sluta så fick jag ett mail från en annan på D&H samt av broogarden.eu och berättade "historien" om hur allt detta gått till, men summan är iaf att D&H inte ska sluta säljas.

broogarden.eu och broogarden.se är inte samma. Det var .se som tog in till Sverige. De har, sen förra året, startat ryktet att D&H ska sluta säljas i Sverige. Det har även återförsäljarna fått reda på. Och det har även skrivits här på Bukefalos.

Genom kontakt med D&H i annat ärende men där vi kom in på detta att återförsäljningen ska sluta så fick jag ett mail från en annan på D&H samt av broogarden.eu och berättade "historien" om hur allt detta gått till, men summan är iaf att D&H inte ska sluta säljas.

Låter jäkligt skruvat.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 114
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 190
Senast: Thaliaste
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 462
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar