DM för västergötland på ljuslingsbacken!

Donnatello

Trådstartare
Ja vilka kommer dit och avslutar säsongen? Ni som inte rider DM får givetvis svara också.

För mig blir det andra starten i 1,00 klass kan bli mkt spännande på den banan :angel: men men det ska nog säkert gå bra!

Sv: DM för västergötland på ljuslingsbacken!

Ja..anmälningstiden går väl ut idag va? Jag hade ju inte bestämt mig för hur jag skulle göra men efter hur Ex har gått de senaste dagarna så kommer vi inte att åka. Jag pratade med syster och hon nämnde att han hade börjat dumma sig lite med dej och sedan har det fortsatt... :crazy: Han har typ glömt allt han lärt sig och surar HELA tiden, att bara få honom i trav är ett helt projekt. Som tur var har jag ju pälssättningen att skylla på. Han blir ju som jag nu vet alltid grinig under den perioden, var ju samma procedur i våras, och nu med facit i hand vet jag ju att det inte är någon idé att ge sig ut och tävla med tanke på hur det slutade i Mantorp i våras...:(
Är hursomhelst JÄTTE avundsjuk på dig/er som ska dit, kan bara föreställa mig hur deras 100-bana kommer att se ut. :devil:
Förhoppningsvis hinner vi komma i fas så att vi kan avsluta säsongen lite lugnt med en 90-klass här i Örebro. ;)

Jag tänkte åka dit & rida DM i 100-klassen :)

Ja vilka kommer dit och avslutar säsongen? Ni som inte rider DM får givetvis svara också.

För mig blir det andra starten i 1,00 klass kan bli mkt spännande på den banan :angel: men men det ska nog säkert gå bra!

Det är klart att det kommer gå bra för dig...kommer ju ingen skimmel och konkurrerar med dig....;)

Nä precis, å råga på allt så har hon ju inte heller min svarta blixt att klå heller..så den blågula lär ju redan vara spikad. :)

Eller kanske inte förresten weeh_ ska ju dit och ger henne motstånd, så lite fight lär de nog bli :p

Åhh vilken lättnat :D fast frågan är om motståndet från er skulle vart så stort med tanke på hur din avkastarkung bettet sig på sistone :p fast det gick väl förresten bra senast va?!

Har ju inte med denna tråden o göra egentligen men vilket datum är Breeders?

Nu blir jag lite besviken tråkigt att inte ni kommer. Du kommer inte ens dit o tittar eller? Men iof förstår jag dig inget kul o göra en "favorit" i repris.

Ja han var lite knas i skritten men det släppte ju sen så fort jag travade o galopperade. Ja det är bara att mata på med B-vitaminer då.Kiligt att han blir sån bara.

Eller kanske inte förresten weeh_ ska ju dit och ger henne motstånd, så lite fight lär de nog bli :p

Tjaa, jovisst lite fight lär det nog bli men segern från förra året kommer jag nog tyvärr inte kunna upprepa nu iår, ( pga. tillfällig formsvacka :crazy: :rofl: ) men försöka ska jag ju såklart! :D :devil:

Åhh vilken lättnat :D fast frågan är om motståndet från er skulle vart så stort med tanke på hur din avkastarkung bettet sig på sistone :p fast det gick väl förresten bra senast va?!

Har ju inte med denna tråden o göra egentligen men vilket datum är Breeders?

Breeders är nästa helg det är därför du inget motstånd får helgen därpå...*skrattar*

Och Skimmeln hälsar att Matte busar han bara med på framridningen...Importerad Ryttare däremot slängde han av i terrängen...:eek:

Breeders är nästa helg det är därför du inget motstånd får helgen därpå...*skrattar*

Och Skimmeln hälsar att Matte busar han bara med på framridningen...Importerad Ryttare däremot slängde han av i terrängen...:eek:

Nåja säg inte för mkt nu *minns tranemo* :angel:

Hallå Donnatello! Tjohoo, du ville ju ha lite motstånd på Ljuslingsbacken....liten skimmel kommer dit!:devil:

Jag kommer nog också :banana:

Hallå Donnatello! Tjohoo, du ville ju ha lite motstånd på Ljuslingsbacken....liten skimmel kommer dit!:devil:

Jasså det var det värsta! Har BT blivit flyttad till en annan helg som det snackades om eller?!

Då gäller det att ligga i hårdträning nu då sista veckan :D. Måste ju ge er en match i dressyren denna gången och vi ska försöka o inte styla med våra fantastiska byten inne på banan :angel:

Men kul att det kommer lite folk iaf gäller även dig Prins Rollo hoppas ni kommer!

Jasså det var det värsta! Har BT blivit flyttad till en annan helg som det snackades om eller?!

Då gäller det att ligga i hårdträning nu då sista veckan :D. Måste ju ge er en match i dressyren denna gången och vi ska försöka o inte styla med våra fantastiska byten inne på banan :angel:

Men kul att det kommer lite folk iaf gäller även dig Prins Rollo hoppas ni kommer!

Ok...du kan sluta skaka nu...*fniss* Grålle kommer att starta 90-klassen...jag ville bara få dig på tårna lite...:angel::rofl:

Åhh va skönt, blev nästan lite orolig där men då kan jag ju börja slappna av nu då :p

Men känns som att den banan i vilket fall kan bjuda på lite motstånd, ska bli spännande o se hur den ser ut.

Ja, din misstanke stämmer nog...gissa varför min Lätt klass häst går 90?????!:devil:

Haha ja känns som jag är lite smågalen som ger mig in i den leken men jag får väl styra och blunda :angel:

Ahh det ska bli roligt, tycker dom har roliga banor där.

Då ska grålle leka runt i sin klass lätt som en plätt medans Tello får slåss mot alla *-iga hästar :devil:

Vadå ,är det en svår bana??

Det är en jätte kul bana men lite knixig. Jag har dock ingen aning om hur lätt klass banan ser ut, har bara ridit deb. Det är ganska mkt svänga och inte så mkt galoppsträckor och inga direkta återhämtningshinder i deb iaf. Men jag gillar banan skarpt :d.

Ska du dit?

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 495
Senast: Mia_R
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka