M
MamaJustify
Sv: djurtelepati
Tror du på det? varför, varför inte?
Jag har inte bestämt mig, kanske kan vi kommunicera med djur på något plan, kanske i bilder genom telepati, såg ett medium på "Det okända" "prata" med hästar och allt hon sa om smärtor och sådant på hästen stämde. Tyvärr tror jag det finns många skojare som utnyttjar folks godtrogenhet så jag tror inte det är så vanligt att det finns seriösa "djurkommunikatörer"
har du upplevt det?
eller något liknande?
Nej
visste inte riktigt var jag skulle lägga dethär, hittade inget bra ställe, så det fick bli här..
Jag har börjat tänka och läsa om djurtelepati. Har inte riktigt bestämt mig om jag tror att alla kan göra det eller om det bara är några "utvalda" men jag tror faktiskt på att man på något sätt kan "prata" med ett djur.
Jag tycker det skulle vara jättekul att höra andras åsikter om detta!
T.ex.
har du upplevt det?
eller något liknande?
hoppas på många svar och åsikter
Jag har inte bestämt mig, kanske kan vi kommunicera med djur på något plan, kanske i bilder genom telepati, såg ett medium på "Det okända" "prata" med hästar och allt hon sa om smärtor och sådant på hästen stämde. Tyvärr tror jag det finns många skojare som utnyttjar folks godtrogenhet så jag tror inte det är så vanligt att det finns seriösa "djurkommunikatörer"
har du upplevt det?
eller något liknande?
Nej