Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte heller att bebisar har nån hemlig telepatisk kontakt med varandra. De har fullt upp med att ta in och lära sig allt de behöver i sin nya värld.
Poängen var att saker kan fungera, även om vi inte begriper hur det funkar. Vem vet, i framtiden kanske vi kan förklara telepatiska signaler, energiflöden i inredning och universums vibrationer lika bra som vi idag kan förklara radiovågor?Fast telekommunikation går ju att förklara om man är insatt i det. Det är ju teknik.
Trams är något som är orimligt, saknar all bas för förnuft och som inte ens teoretiskt går att få låta sannolikt. Så när jag säger att jag inte tror på trams så är det mer ett uttryck för förnuft, erfarenhet och intelligens. Det är även så att lära sig förstå sig på hästar och deras tänk, kroppspråk och behov kräver att man är lite vaken och att man faktiskt arbetar med hästar dagligen. Det tar många år och det kräver mycket studier, kunskap och erfarenhet.
Trams är något som är orimligt, saknar all bas för förnuft och som inte ens teoretiskt går att få låta sannolikt. Så när jag säger att jag inte tror på trams så är det mer ett uttryck för förnuft, erfarenhet och intelligens. Det är även så att lära sig förstå sig på hästar och deras tänk, kroppspråk och behov kräver att man är lite vaken och att man faktiskt arbetar med hästar dagligen. Det tar många år och det kräver mycket studier, kunskap och erfarenhet.
Så när jag står hos en häst och drabbas av skräck och ångest helt plötsligt då är jag korkad och psykiskt sjuk?
Jag får även andra känslor samt bilder och räknas som överintelligent så din tes stämmer tyvärr inte! Försök igen
Om man står hos en häst som har drabbats av skräck och ångest så behöver man inte vara telepatisk djurtolkare för uppfatta detta!
Kl Egen erfarenhet...
Var iväg på långritt 25 mil hemifrån när hästen rispar sig på insidan av vänster bakben, en ca 10 cm lång rispa som var tillräckligt djup för att det skulle rinna lite blod. Tvättar rent såret och konstaterar att det inte är någon fara. Promenerar vidare varpå telefonen ringer. Det är en kompis hemifrån som låter lite upprörd och vill veta hur det är med hästen? -Jo det är bra svarar jag, han är pigg och framåt. Men, säger hon då -Hur är det med hans vänstra bakben? Han (hästen) vissar mig blod och att det svider...
Inte vet jag vad jag ska tro, men hon befinner sig alltså 25 mil bort och ringer mig ett par minuter efter att han hade rispat sig. Kompisen hade inte kontakt med någon annan i gänget.