Sv: Djurplågeri även i dressyren?
Ingen av våra rakade hästar ser ut som denna efter jobb, de är travhästar så de går hårda jobb o svettas oxå en del?
Jag har sett spökorvar o de ser precis ut som dessa. SÅ det VET jag hur de ser ut.
Jag tycker bara det är trist att ingen vågade anmäla, då även personen som såg misshandeln o tog bilden.
Men resten går ju bara spekulera i...
Jisses. Jag rider inte ens min häst med spö för jag har inte lust att vara medom den rodeo som blir om jag nuddar honom. Är han oklippt ser han ut exakt som på bilden precis innan han börjar svettas floder.
Av döma av de besserwisser kommentarer här som inte ens var på plats inne på globen så borde det innebära att jag rider min häst med ett osynligt spö (eftersom jag själv inte ens kan se det) fastkilstrat i min hand (då jag inget hämtar) och rappar livet ur hästen.
Innan MT kommer med en stämningsansökan mot Buke för förtal tycker jag att många här skall tagga ner och prata om sådant de VET och inte TROR. Tror gör man i kyrkan.
Ingen av våra rakade hästar ser ut som denna efter jobb, de är travhästar så de går hårda jobb o svettas oxå en del?
Jag har sett spökorvar o de ser precis ut som dessa. SÅ det VET jag hur de ser ut.
Jag tycker bara det är trist att ingen vågade anmäla, då även personen som såg misshandeln o tog bilden.
Men resten går ju bara spekulera i...