djurmisshandel

Sv: djurmisshandel

visst är de. man vill så gärna kunna göra något åt de här o nu! hemskt...

Stängde av vid kosherslakten, herreud den försökte verkligen resa på sig... behöver jag säga att jag gråter? :cry: :cry:

Klarar inte av att se det där, börjar tjuta och blir förbannad men lika f-n kan jag inte låta bli att trycka på dom där länkarna.. hmm, idioter. (Visst var det kuken dom kapade av där? :o? Herregud vad ont det måste ha gjort.. :mad:
Blir helt spyfärdig..

edit; såg kossan nu, och nae jag finner inga ord för det där, inte heller över hur jag mår just nu.. tänker inte kolla mer..

(såg någon riktig vidrig video för ett tag sen och åt inte kött på 3 mån..)

Senast ändrad av en moderator:

Klarar inte av att se det där, börjar tjuta och blir förbannad men lika f-n kan jag inte låta bli att trycka på dom där länkarna.. hmm, idioter. (Visst var det kuken dom kapade av där? :o? Herregud vad ont det måste ha gjort.. :mad:
Blir helt spyfärdig..

jo, det var det. sjukt är det..

jag vågar nog inte kolla på filmen... :(
Börjar nästan grina bara jag läser vad ni har sett... :(

Mm :(
Om jag inte minns fel så haltade hunden (efter en kamphundsfight?.. skulle inte förvna mig) så dom "avlivade" den i sopbilen..

Fixade inte att se hela :cry:

När jag ser hur många människor behandlar djur och även andra människor blir jag rädd för hur vi fungerar. Kan inte förstå hur människor som ändå många gånger har en fri vilja och kan känna medkänsla kan vara så grymma? Vart gick det fel?

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 218
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 064
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 434
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är egentligen på väg att gå och lägga mig, men jag måste skriva ner det här nu, innan jag förtränger det. Ikväll hade jag ätit en...
Svar
0
· Visningar
1 145
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama