Djurkommunikatör

Yeah

Trådstartare
Hittade en annons på internet ifrån en tjej som tydligen utbildade sig till djurkommunikatör (hon pratar alltså med djur..)
Nu behövde hon b la hundar att träna på. Detta skedde alltså på distans, det enda hon behövde var ett färgfoto på hunden ifråga samt lite information.
Vad jag funderar på är om man törs skicka iväg ett mail? Alltså, vad är det värsta som kan hända?
Nu är jag nog svår att överbevisa gällande sanningshalten i det jag isåfall kommer få höra, men det kan ju ändå vara en rolig grej att testa.

Sv: Djurkommunikatör

Äsch, det värsta som kan hända är väl att hon säger en massa luriga saker som du tror på & sen går du & grubblar ihjäl dig.. ;) Prova du, hon kan ju knappast göra nån skada över telefon!

Det ska t om bara skickas ett mail, vi kommer inte ens prata med varandra. Jag såg mer framför mig hur hon sedan använder min bild utan mitt godkännande, eller lägger ut min hund på någon annonsida och lurar av någon stackare pengar. Misstänksam? Vadå? :angel: ;) :D
Att jag kommer grubbla ihjäl mig betvivlar jag, då jag som sagt har väldigt svårt att tro att det fungerar.
Framförallt har jag svårt att tro att man kan gå en kurs för att lära sig.

Jag tror inte heller att man kan gå på kurs och lära sig tala med djur. De som har den förmågan måste vara medfödd. Att det finns såna som kan det är jag tvärsäker på. Inte tala, utan känna av djurets status. Äsch, vet inte hur jag ska förklara.

Jag har skickat iväg ett mail till henne tidigare. Tvivlar på att jag ens kommer få ett svar men men...man får väl se ;)

Jag tror att det är bullshit. Men det hade varit kul att svara på annonsen bara för att se vad hon säger om min hund. Jag har ju en tax som absolut inte är som taxar i allmänhet, så det skulle vara mkt intressant ändå när jag tänker efter:D

Kan du pm:a länk till annonsen.

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 548
Övr. Hund Var på träning med båda hundarna idag. Det var drop in och hundmötesträning så kunde ta med mig bägge då problemet kommer när jag har...
Svar
11
· Visningar
2 161
Senast: Hellas
·
T
Övr. Hund Hunden Sindy försvann torsdagen den 30/12-10 vid 17 tiden från våran hus i Olsfors(mellan borås och göteborg). Hon sågs senast springa i...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: Tessa8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka