Djuraffärer

Dravena

Trådstartare
Får de ha fåglar och gnagare (marsvin, degusar (?), hamstrar och chinchillor) i samma rum? Det är ju ett fruktansvärt liv med ett gäng fåglar av olika raser och iaf marsvin är ju väldigt ljudkänsliga.

Sv: Djuraffärer

MagicMadonna skrev:
Får de ha fåglar och gnagare (marsvin, degusar (?), hamstrar och chinchillor) i samma rum? Det är ju ett fruktansvärt liv med ett gäng fåglar av olika raser och iaf marsvin är ju väldigt ljudkänsliga.

De flesta djuraffärer jag har varit inne i har separata rum för fåglarna och de andra djuren. Men om det finns nån lag eller regel vet jag inte...en bra djuraffär har väl personal som begriper sånt själva antar jag...men tyvärr finns det ju även andra...

Sv: Djuraffärer

Tror inte det finns en lag som säger att de inte får,men har för mig att det finns en rekomendation till att de ska sitta i separata rum.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 013
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 329
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 833
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar