Fast du tog inte överhuvudtaget upp andra människoliv i ditt första inlägg.Jag har inte förväntat mig nånting, jag har bara stört mig på stolpskott som argumenterar för att deras misse ska vara värd att offra människoliv för. Om du blir provocerad så ptja, testa fundera över varför jag skriver som jag gör samt var jag skriver det kanske.
"Alltså sorry men din jycke är vatten värd jämfört med random allergiker och ingen av oss andra vill dela skyddsrum med random aggro jycke som går bärsärkargång eller skäller på andra hundar/katter/kameler/whatever och skiter inomhus när det inte går att rasta under ett flyganfall."
Personligen skulle jag mer än gärna stå ut med både hundskall och kamelskit om det innebar att även djuren fick vara trygga. Skulle gärna sitta och snora med mina allergitabletter också.
Finns det däremot inte plats så finns det ju inte plats, jag förstår också att människor i stora samhället går först... men på dig lät det som om det mest skulle vara en olägenhet att dela utrymmet med djuren och att det var problemet.