Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Njaäe ? För det brukar vara onda som försöker hinta om goda roller inför DL1? Som jag upplever det faktiskt ...Så här skriver Q om LenaH och det som får mig att reagerar är att hon skriver att LenaH hintar om att har en viktigt god roll och därför röstar där, det känns väldigt kontraproduktivt om man är god själv...
Och det är helt ok att reagera på mig Jag vet ju min roll och försöker bena ut leken utifrån denJag har skrivit en längre utläggning på hur jag tänkte, jag har haft lite svårt att hänga med på slutet, mitt nät har hoppat hejvilt och inläggen har dykt upp helt random... Men Q reagerade jag på
Och jag har nog aldrig i hela min lekkarriär hintat inför DL1, det vet du väl!Njaäe ? För det brukar vara onda som försöker hinta om goda roller inför DL1? Som jag upplever det faktiskt ...
Du menar att onda försöker få det att se ut som om de har en god roll före dl 1? Det tror jag inte att jag har sett så många gånger, men å andra sidan brukar jag missa de flesta hintar...Njaäe ? För det brukar vara onda som försöker hinta om goda roller inför DL1? Som jag upplever det faktiskt ...
Det är i vilket fall mer vanligt än att goda försöker hinta om en god roll tycker jag dåDu menar att onda försöker få det att se ut som om de har en god roll före dl 1? Det tror jag inte att jag har sett så många gånger, men å andra sidan brukar jag missa de flesta hintar...
Äsch då !!!!I en regnig öppning av djungeln satt några fåglar på en gren. Vid närmare titt visade de sig vara fyra gamar. Uttråkade, som det såg ut.
Den ena gamen slog uppgivet med vingarna och frågade: ”Flaps, vad ska vi göra?”
”Vet inte. Hitta på nåt!”
”Flaps, jag säger: vad ska vi hitta på? Sen säger du: vet inte, vad ska vi hitta på? Och jag säger: vad ska vi hitta på? och du säger: Vad ska vi hitta på? Så vad ska vi hitta på, hitta på nånting!”
”Åkej, hit på nåt!”
”Åh, håll i mig nu börjar du igen. Samma visa om igen....”
Gamarna tittade på varandra och suckade.
De kom ingenvart, varken med varandra eller vad de skulle hitta på. Så de satt kvar på sin gren, suckade över hur trist de hade det och kurade ihop sig så gott de kunde under trädets kala grenar, då det började regna.
”Hörrni, ska vi inte flyga en sväng och kolla läget?” föreslog Buzzie.
Dizzie och Ziggy instämde, medan Flaps inte var lika säker. Så han satt kvar själv medan de övriga tre flög in i djungeln.
Cirkus var gamen Flaps, bybo
Äsch då !!!!
Går och dyngar ner mig på en stack nära mig...
Men om hon nu insåg att hon hakade upp sig på Habina och därför valde att inte rösta där (så tolkade jag den biten i alla fall, att hon inte villa fastna alltför mycket), vore det då inte rätt vettigt att rösta på någon annan, om man känner att man vill ge personen en chans och sig själv en chans att omvärdera?
Jag kanske är totalt ute och cyklar, jag säger ingentin om cirkus roll, har ju som sagt själv reagerat, men just den kombinationen tycker jag inte är skum, när hon skrev att hon insåg att hon kanske fastnat för mycket på Habina?
Jag menade att hon inte röstade på GO som var den andra hon hade som alternativ i sitt röstinlägg...Just nu är det nog BSF som sticker ut mest för mig, vilket jag egentligen inte vet vad jag tycker om egentligen då jag fått en bra känsla tidigare baserat på teorierna... Men att hon röstar på cirkus för att cirkus inser att hon fastnat på Habina och därför röstar på någon annan, samt att hon tror Gabbys röst från igår var en räddningsröst gör mig fundersam. Kanske mest för att jag inte håller med själv, vilket gör mig lite nojig. Men det gör hela röstlistan som den ser ut nu ändå.
Då missuppfattade jag, ber om ursäkt. Ska gå tillbaka och kolla mer noggrant.Jag menade att hon inte röstade på GO som var den andra hon hade som alternativ i sitt röstinlägg...
Nu hade jag visst fel om cirkus så...
Jaa@fio ska vi skaffa oss en läktartråd?