DIY till katten

emlem

Trådstartare
Medan jag letar runt efter MIN katt så funderar jag på roliga sovplatslösningar och leksaker som katter kan tycka om. Funderade på att bygga in något i ett litet avställningsbord med utgång/ genomfart bakom soffan och göra hyllbäddar med klätterträd till stege, såg att man kan rulla ihop gamla trasmattor och göra klösträd av dem.

Hur som helst Visa gärna bilder :)

Har gjort en sån här till min katt, han gillar den förvånansvärt mycket. Tycker att den är lite stor och otymplig dock, en mindre flaska hade varit bättre.

Har även tänkt göra en sån här men har inte kommit längre än till tanken att jag vill göra en :p

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 629
Senast: MissFideli
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 331
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 466
Övr. Katt Vi fick hem vår kattunge igår och vi har en hund på 6 år. Alla i familjen var helt införstådda med att introduktionen skulle ta tid då...
Svar
8
· Visningar
2 399
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur