Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Eftersom min karl inte vill ha en vad han kallar för "hästbil" och jag själv gärna har sadeln i ett sadelskåp i transporten, så letar jag nu efter ett bra sadelskåp. Det behöver inte vara rullbart, eftersom det alltid kommer att stå i transporten, men det behöver ju framför allt vara lättviktigt och tillräckligt stort för en w-sadel. Hm? Några tips? När jag googlar hittar jag bara ett i zink, finns det inga fler?
Jag har funderat på att bygga ett själv men det skulle bli så tungt. Jag har inte så mycket vikt att deala med för att inte gå över totalvikten i släpet. Någon som har något sadelskåp att tipsa om?
Jag skrev nog knasigt, jag skrev ju att det jag hittade var i zink, men det är ju i plåt. Och nästan exakt så som det på e-bay (hittar bara plåtmodeller). Kan man söka på något annat om man vill hitta något i plast?
Hundavel & Ras Varje gång jag går in på SKK:s sida Köpa hund så ligger det en drös nya annonser på bichon havanais överst. Det är lätt att klicka in...