distansvallacker med avkommor?

Sv: distansvallacker med avkommor?

Går inte Chack Matt gymkhana på heltid nu?

Bewelinn- som haft Bobbo som boxgranne

vet att tex Delicat hann få en avkomma innan han kastrerades. Vad har hänt med den? Någon som vet?

Jag hade en avkomma efter Delicat mkt trevlig häst, stor ca.163, Han heter Patriot och tävlar framgångsrikt innom hoppning 120klasser, Tyvärr sålde jag honom då jag skadade ryggen :( Det fanns en till Delicat avkomma här i Växjö trakten, men blev nog ingen tävlingshäst.
Hastsport.htm

Gulds enda avkomma är ett sto som är till salu, jag tror jag ska aka och kolla pa henne. Nagon som har träffat Guld och vet hur han är i tempramentet?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 683
Senast: Kajsalisa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag satt i kökssoffan med amningskudde och min 3 månader gamla dotter i knät. Jag tittar på när min man och treåring ”spelar” schack när...
Svar
8
· Visningar
1 490
Senast: Crossline
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Håller på att vänja in mig på ny medicin och mår sådär helt ärligt. Vet att det kan ta några veckor men det känns som jag har fått typ...
Svar
0
· Visningar
619
Senast: miumiu
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka