Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag försöker hålla bevakning även över gränserna då många ju faktiskt åker till grannarna och tävlar. I vårt lååånga land är det ju ibland närmre att åka till NO/DK än att ta sig genom halva Sverige. Speciellt om man kanske är på lite lägre klasser känns det segt att lägga 70 mil X 2 för att starta 50km. Sedan är det ju dessutom roligt att prova på hur man lägger upp tävlingarna i andra länder!
Vart STARTAR man en prenumeration öht? Har visserligen inte råd nu, men om någon månad så vill jag nog tekna en prenumeration Så information mottages tacksamt.
Ylva - skicka ett PM till Cleese som har skrivit i den här tråden också, det är hon som gör tidningen! Så kan hon skicka vilket kontonummer du ska betala in på och sen kan du se fram emot en rolig tidning!
Försökte precis pm:a om hur jag kan börja prenumerera på tidningen, men din inkorg var nog full för det gick inte att skicka till dig
Du får jättegärna pm:a mig om hur jag går tillväga för att börja prenumerera.
Vad dumt.. Kopierar det som hon skrev till mig förut:
Hej!
Roligt att du vill prenumerera! Du betalar in 270kr till pg 188 95 96-1 och skriver namn och adress på inbetalningen. Vill du ha from 1 2009 skriver du 2009 på också så skickar jag nr 1 till dig med. (Den har redan skickats.)
Men det kanske är bäst att hon vet om det också förstås... Hon kanske ser det här, annars kan du ju gå in på hennes hemsida, sök på Limelight Arabians så hittar du hennes mail där
Hästmänniskan Okej, intressant läsning. Ja, där ser man. Platser och även sånt som raser spelar säkert in. Har lite dålig koll på priser, särskilt nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.