Distansryttaren

Psykskaft

Trådstartare
Fick nya numret på posten idag, och jag blev glad över förbättringen från förra numret. En eloge till Monica som gjort ett bra jobb:bump:

Sv: Distansryttaren

Hjälp mig, jag hittar ingenting om att förnya min prenumeration ! :S

Inte minst kul/bra med ett uppslag med nyheter från Danmark o Norge! Den sortens info hoppas jag blir återkommande.

Jag försöker hålla bevakning även över gränserna då många ju faktiskt åker till grannarna och tävlar. I vårt lååånga land är det ju ibland närmre att åka till NO/DK än att ta sig genom halva Sverige. Speciellt om man kanske är på lite lägre klasser känns det segt att lägga 70 mil X 2 för att starta 50km. Sedan är det ju dessutom roligt att prova på hur man lägger upp tävlingarna i andra länder!

Jag har inte fått mitt nummer än. Har min prenumeration gått ut utan att jag sett det?

Vart STARTAR man en prenumeration öht? Har visserligen inte råd nu, men om någon månad så vill jag nog tekna en prenumeration :) Så information mottages tacksamt.

Ylva - skicka ett PM till Cleese som har skrivit i den här tråden också, det är hon som gör tidningen! Så kan hon skicka vilket kontonummer du ska betala in på och sen kan du se fram emot en rolig tidning! :)

*kl*

Försökte precis pm:a om hur jag kan börja prenumerera på tidningen, men din inkorg var nog full för det gick inte att skicka till dig :confused:
Du får jättegärna pm:a mig om hur jag går tillväga för att börja prenumerera.

mvh Ameli

Vad dumt.. Kopierar det som hon skrev till mig förut:

Hej!
Roligt att du vill prenumerera! Du betalar in 270kr till pg 188 95 96-1 och skriver namn och adress på inbetalningen. Vill du ha from 1 2009 skriver du 2009 på också så skickar jag nr 1 till dig med. (Den har redan skickats.)

Men det kanske är bäst att hon vet om det också förstås... Hon kanske ser det här, annars kan du ju gå in på hennes hemsida, sök på Limelight Arabians så hittar du hennes mail där :)

Senast ändrad:

någon som vet om nummer 2 2009 har kommit :confused:
orolig att missa något nummer

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 090
Senast: Reshästen
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 806
Senast: Milosari
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
626
Senast: Grazing
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 211
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur