Distansritter i Småland/Skåne-trakterna?

K

Kidden

Är lite sugen på att testa distans och skulle gärna vilja ha lite tips om det finns något i Småland/Skånetrakterna kanske? :laugh:
Är egentligen hoppinriktad men både jag & hästarna är alltid sugna på nya äventyr!
Skriv gärna ner saker & ting som man ska tänka på innan första rundan & allt möjligt som kan tänkas vara användbart att veta :)

/ Jess :bump:

Sv: Distansritter i Småland/Skåne-trakterna?

Ett tips är att komma o titta på Vedemaritten som är på söndag (12/4).
// Linda

Hässleholm :)

Tävlingsplatsen är på Hörlingegården/ flygfältet ca 8 km väster om Hässleholm.

Jag ska åka ner dit å titta på lördag. Kör från Växjö så är du här uppifrån nånstans får du gärna åka med. Alltid roligare med sällskap! :laugh:
/Emma

Hojta till om du blir uttråkad av att bara titta och vill ha lite sysselsättning istället... :D.

Välkommen till Vedema :)

Oj, vilken tur att du sa det! Jag var helt inställd på lördag (det var ju det förra året... :angel:) så jag hade nog åkt ner då utan att kolla upp det närmre. Vad snopen jag hade blivit då! :rofl:

Ska fundera på det där med att hjälpa till. Skulle vilja åka runt på banan å titta och kanske fota lite. Men framåt eftermiddagen kan jag säkert hjälpa till med något. Pm:a gärna något telefonnummer jag kan nå er på. :)

Liknande trådar

Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
752
Senast: Kirre
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 478
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 325
Senast: Ridinglady
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 430
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30