Distansritt för Karlstadsbo?

M

Mannie

Hej!
Nykomling här som tycker att det verkar jätte kul med distansritt.
Skulle uppskatta tips ang. närliggande (Karlstad) träningsmöjligheter, klubbar, utrustnings inköp även andra intresserade, etc.
Tackar för alla svar!

Ho, ho! Ho, ho!
Vart rider ni som bor i län, i och runtomkring Värmlands län? Ingen som har ngr erfarenheter att dela med sig av??
Jenny :bow:

Nämen tjena,

Har personligen ingen koll på distans, men jag har bekanta som rider i värmlandstrakten. skicka ett pm så får du kontaktinfo. :) Men det borde ju finnas fler på detta formidabla forum som kan hjälpa till ;)

Kom igen nu!, ni som vet lite kan väl hjäpa en som vill lära sig.

Filipstadsbygdens Ridsällskap har många aktiva distansryttare. Där anordnas även träningsritter mm.
Du kan kolla deras hemsida för mer information.

Filipstadsritten går av stapeln 3 juli. Prop hittar Du här .

Lycka till!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 440
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 760
Senast: mamman
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 249
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar