Distans ridning med islänning?

B

beabea1

Hej jag skulle vilja prova på distans med min islänning...Hur gör man, vem kontaktar man, finns det någon sörmlandavdeling?

Sv: Distans ridning med islänning?

Hej!
du får gärna pm:a mig! vi känner oss lite ensamma, jag å pållen ;) .
jag har under senaste året börjat med både träning å tävling på min isis, å snackar mer än gärna med likasinnade! hör av dig!! :banana:

Hej!
Kontakta gärna Björkviks Ryttarförening. Där är vi ett ganska stort gäng som tävlar distans. (ingen islänning ännu, men du är hjärtligt välkommen)
Vi har en utbildningsritt den 1 april och sedan anordnar vi Nybyggetritten 22 april, där finns en CR på 50 km.
hemsida: www.bjorkviksrf.se

Välkommen!:banana:

Även Stockholmsdistriktet delas ju av landskapen Södermanland/Uppland så gå även in på www.distansritt.se för att se vilka aktiviteter som finns i vårt distrikt.

Bla Bergaritten 9 april med Cr40km och PP20km.

Träningsritt i Gottröra 18 mars och i Nacka 19 mars.
Se även www.arstasportryttare.se

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 480
Senast: Kakis
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k...
2
Svar
28
· Visningar
1 819
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 642
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar