Distans i Sundsvall

Status
Stängd för vidare inlägg.
I

Interdit

Nu vill vi att distansen sprider sig uppåt i landet, Edsbyn är ett bra steg på vägen men vi vill ännu längre upp! Sundsvall ligger väl bra till!? Vi börjar planera så smått för distans här och skulle därför vilja veta om intresse finns? Steg ett: upptaktsträff med distansföreläsning med distriktsgrenledare Eva Borg nu i november, ALLA är välkomna! Ni som vill anmäla er till träffen kan PM:a mig för tel.nr.

Sv: Distans i Sundsvall

Jag håller till i trakterna av Sundsvall under somrarna, så även om jag inte "räknas" till norrlänning längre, så går det alldeles utmärkt att utnyttja mig som funktionär. :angel:

ja va roligt med mer distans i norrland-det behövs. Vi från Sveg kommer gärna...:rofl:

Åh!! Spännande.

Vilket datum har ni planerat?

Träffen kommer att äga rum den 21:a november kl. 18.30 i ponnytravklubbens lokal på bergsåkertravets stallbacke.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 499
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 730
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag vill varna redan nu för ett långt, rörigt och osammanhängande inlägg. Om nån listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
32 529
Senast: Fan of Bill
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 653
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar