Distans i norr

Cilva

Trådstartare
Försöker luska reda på om det vinns någon sorts aktivitet kring distansridning i norrbotten och hittade en mejladress till grenledare i norrbotten men den mejladressen funkade inte.

Någon som vet om det finns någon grenledare här eller om det bara var väldigt ouppdaterat på ridsportförbundets hemsida?

Sv: Distans i norr

Nja, de som är anmälda som grenledare står ju kvar tills dess att det kommer signaler om att de avgått eller någon annan tagit vid.

Kan du inte söka på hennes namn och se om det kommer upp något telefonnummer? Hon kanske bara bytt adress/mailadress och inte meddelat ändringen?

Tack för svar.

Jag hade tyckt det varit smidigt att mejla så kan personen svara när h*n har tid. Får söka och se om jag hittar tel.nr.

Jag just pratat med personen som varit grenledare - och nu inte längre är det. TYcks inte heller finnas någon i västerbotten då hemsidan där är uppdaterad 2005 senast vad jag kan se. Någon här som vet mer om läget i Västerbotten?

Nej, tyvär.
Önskar att det fanns något här uppe, är helt grön inom distans men skulle väldigt gärna prova på !

Jag tycker att det är jättetrist att ingen är intresserad här uppe. Ex-grenledaren sa visserligen att de från förbundet mest troligt hjälper till om man vill ordna en prova på-ritt men då behövs det ju mer folk. Jag bor dessutom 25 mil norr om dig så annars hade vi ju kunnat prata ihop oss om något.

Jo, jag har en i stallet också vi satt och pratade om detta i förrgår då vi red ut och båda är intresserade utav att börja
( jag har en vbl travare på 11 år som har haft en del otur under sina första knappa 5 månader hos mig, och hon har ett arabsto på 10 år )

Ja det var synd, annars hade det ju helt klart vart något !

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
898
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 185
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
  • Artikel Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 521

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Täcke med bred/hög hals?
  • Extremt het häst