Disney channel mm - hur gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Disney channel mm - hur gör ni?

För övrigt - jag vet inte hur många gånger det ringts ifrån boxer och comhem och allt vad de heter för att vi skall skaffa sånt. Men jag säger bara att jag har två tonåringar som slukar all skit som finns redan idag och vi behöver inte mer TV-tittande - det brukar försäljarna ha mycket god förståelse för !

Jag läste ett bra tips som gick ut på att barnen får "samla" tv-tid. Utomhuslek, rörelse t.ex i 60 minuter "ger" lika mycket tv-tid. Så om barnen ville titta mer på tv fick de vackert ge sig ut på en promenad eller cykeltur först för att "samla" ihop till tiden som tv-programmet var.

cirkus skrev:
För övrigt - jag vet inte hur många gånger det ringts ifrån boxer och comhem och allt vad de heter för att vi skall skaffa sånt. Men jag säger bara att jag har två tonåringar som slukar all skit som finns redan idag och vi behöver inte mer TV-tittande - det brukar försäljarna ha mycket god förståelse för !

Du är klok du! :D
I min enfald så trodde jag ju att jag själv också skulle börja titta på mycket filmer, vi har Canal + och allt vad de nu heter.
Jo pyttsan, där ser man hur dåligt man känner sig själv :o . Har hittills tittat på två filmer.....jag är en sån som aldrig hyrt filmer och inte heller har ro att titta på en film om den inte är riktigt riktigt bra, gör då hellre nåt annat.
Fattar inte varför jag trodde att det skulle ändra med satellit-TV ??? :confused:

Jag tycker Disney channel håller högst klass av alla barnkabelkanaler därför får mina barn se på det mest av allt. De beter sig ung. som Mimus prins, dvs en stund på morgonen, eftermiddagen och kvällen. De är båda för stora för bolibompa så det är inte aktuellt. TV ser de inte på med kompisar men får spela ibland.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 764
Senast: Cocos
·
Äldre Detta är ett väldigt svårt ämne för mig just nu och jag skulle gärna höra fler åsikter, jag ber om ursäkt för att det är så långt och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 580
S
Relationer Jag har vart ihop med min kille i ca 3 månader. Jag är 23 och han är 30, alltså lite åldersskillnad. Han har vart singel länge och bara...
2
Svar
34
· Visningar
9 424
Småbarn Har suttit ikväll och läst lite om olika symptom på adhd på barn. Någon här som har erfarenhet om detta? Det är vår son på 5år som...
2
Svar
24
· Visningar
4 168
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Valet i USA
  • Dagens nagellack!