Dentaku
Trådstartare
Är lite nyfiken på att veta vilken inställning som råder generellt på Bukefalos om huruvida en trådskapare ska kunna bestämma vilka som får skriva i dennes tråd eller ej. Detta på grund av att två olika moderatorer agerat totalt olika inom loppet av en vecka; i ett fall har en moderator förklarat att Bukefalos är ett diskussionsforum och att TS inte kan hindra meningsmotståndare att skriva i en tråd även om man uttryckligen inte vill ha en viss typ av svar i tråden, i ett annat, liknande fall, har en annan moderator gått in och raderat inlägg som varit icke önskvärda ur TS synvinkel(dock inte totalt off topic så vitt jag vet, de berörde fortfarande ämnet men inte på ett så okritiskt vis som TS önskade).
Jag har läst igenom reglerna men inte hittat något angående detta, är det upp till varje moderator att bestämma över sitt forum? Personligen föredrar jag om Bukefalos verkligen är ett diskussionsforum och att man, om man skapar en tråd, är beredd på både medhåll och kritik.
Jag har läst igenom reglerna men inte hittat något angående detta, är det upp till varje moderator att bestämma över sitt forum? Personligen föredrar jag om Bukefalos verkligen är ett diskussionsforum och att man, om man skapar en tråd, är beredd på både medhåll och kritik.