Diskret flirt

Det verkar vara så att ni själva som säger att ni inte gillar spel (använder ni detta som en ursäkt) är så avundsjuka eftersom ni aldrig fått nån uppvaktning med en lapp invikt i en sedel och att sedan bli upphämtad utanför dörren inför en dejt :D

De flesta tjejer får mängder med inviter likt den här. Det verkar vara väldigt stor skillnad mellan könen där faktiskt.

Men hoppas ni får en trevlig dejt!

Vad kul. Önskar att jag blivit uppraggad så någon gång. Skulle man ha något seriöst fick man ju fixa det själv ;)

Ang spel så tycker jag det är för omogna människor. Dock kan man ju vänta med att svara om man är nervös och vill klura på ett bra svar. :)

Jag är kanske för ful för ett fuck......
Å jag trodde ingen ville ha mig för att jag var för gammal :(. Jag trodde aldrig i sarons dal att hon skulle svara MIG. Hon kanske var less på alla ungtuppar :angel:. Gör som jag släng fram en nummer lapp ;). Man måste ju chansa ibland :)

Haha herregud vad trevliga svar du har fått här.

Det var väl kul att du vågade, verkligen inte alla som gör det. Just för att man ofta oroar sig och förväntar sig allt möjligt konstigt, nedlåtande eller jobbigt bemötande. Som man förstås inte ofta får, utan snarare inget svar alls, eller som i ditt fall ett trevligt "javisst varför inte!". Lägg inte så mycket vikt i vad folk påstår här om att spela spel bla bla bla. Det är en jäkla massa fritt tolkande här, som jag själv tycker låter mer baserat på egna negativa erfarenheter än vad du faktiskt har skrivit. Fullt naturligt att fundera som du gör på om man ska svara på 1 sekund, 5 minuter, 1 timme eller senare ikväll - och det har ingenting att göra med att man därmed "spelar spel".

Med det sagt tycker jag du ska försöka att inte tänka efter så mycket ändå. Bättre att bara svara snarast när man har möjlighet och inte fundera på timing hit eller dit, det spelar ingen roll. Ha så kul!

Däremot var hennes svar lite konstigt och öh...verkar för mig som hon inte riktigt vill tala om vad det gäller. "Så får du hälsa på Lina också" <-- för mig konstigt hur man kan slänga ur sig nått sånt utan att berätta om det rör sig om en dotter eller en hund tex. För det bör vara en av de två med 95% säkerhet. Antingen vill hon vara lite mystisk, eller så lite rolig. Personligen gillar jag inte sånt så jättemycket då tex ett barn ändå är en rätt stor grej i beräkningarna. Men nu ska jag inte va så neggo, ut och spela biljard och ha skoj! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Tillbaka