Gammeln
Trådstartare
Nä Lina är en FCRFlickvännen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä Lina är en FCRFlickvännen
Men om hon pluggar mkt är klättring något man behöverNä studier tar mer tid än ett heltidsjobb. För när hon kommer hem så har hon olika uppgifter att lösa som ska lämnas in och dessutom ska hon plugga till tentor m.m
Aha... Ja du skulle ju få träffa Lina.Nä Lina är en FCR
Hon är alldeles tokig i mig när jag kommer o hälsar på eller när hon kommer till mig .Flat Coated Retriever?
Ridning är mycket bättreMen om hon pluggar mkt är klättring något man behöver
Ja för det är bara kvinnor som resonera konstigt, alla män är så logiska....eller inteFCR dvs hund? Flatte?
Ganska ..udda att skriva så om sin hund till nån man ska träffa tycker jag, men å andra sidan kommer jag väl aldrig förstå helt hur kvinnor resonerar.. :P
Nä det är klart du inte förstår för kvinnor är alla utomjordingarFCR dvs hund? Flatte?
Ganska ..udda att skriva så om sin hund till nån man ska träffa tycker jag, men å andra sidan kommer jag väl aldrig förstå helt hur kvinnor resonerar.. :P
Nä det är klart du inte förstår för kvinnor är alla utomjordingar
Fast det var Ju inte hon som benämnde hunden så, utan @Gammeln . Tjejen benämnde ju hunden vid namn. Är det så himla konstigt?FCR dvs hund? Flatte?