Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte spelat Portal. Jag är så förbannat lättskrämd.
Du missar ett underbart pusselspel!
Min man är extremt lättskrämd, och han älskar Portal. Vad gör att du tror att det är ett läskigt spel?Jag tror dig! Jag är bara vek.
Min man är extremt lättskrämd, och han älskar Portal. Vad gör att du tror att det är ett läskigt spel?
Nej säger maken, men det är samma företag som gjort spelen. Inga monster här.För att det är en spinoff på Halflife? Väl?
Nej säger maken, men det är samma företag som gjort spelen. Inga monster här.
Okej, då kan kanske Portal kännas lite läskig, men det är en kvinnlig röst iställetÅhå... Men det gavs väl ut ihop med Halflife? Eller är jag helt ute och cyklar!?
(Men alltså, jag blev rädd - typ - av The Stanley Parable. Så jag är väldigt knepig...)
Får kanske fundera på det igen då, även om det gått några år sedan det begav sig...
Är alla här spelnördar? Det enda jag vet om spel är det som sonen berättar för mig. Dirk Gently sträcktittade vi på för några dagar sedan. Kan inte säga att jag minns mycket av böckerna, läste dem någon gång under neoliticum... Serien var kul medan jag såg den, men nu efteråt tycker jag det var lite väl mycket pangande och dödande. Väldigt amerikanskt. Duktiga skådisar dock, Dirk hade, som rollen var skriven, kunnat vara hur töntig som helst, men funkade faktiskt. Farah var stencool. Måste leta upp den äldre serien.
Jag blev väldigt glad att de plockat upp Dirk igen, tycker serien är helt galen och är mycket nöjd med den här tappningen. Lite blodigt för mig smak egentligen.
Läste om böckerna för nåt år sedan och kan inte påminna mig att de var så mordiska.