Diplomsto inom fjordhäst

Sv: Diplomsto inom fjordhäst

Japp det är jag! Vad har du för anknytning till henne?

Sv: Diplomsto inom fjordhäst

Förlåt för sent svar här Britta!

Det går super bra, hon är på orust nu och är på bete med en annan fjordåring och ett halvblodsåring. På bilderna jag får verkar de ha de super bra!

Till hösten kommer hon flytta ner med mig till Köpenhamn och gå i en lite lösdrift. Tanken är att hon sakta men säkert skall påbörjas inkörning till vår sommar nästa år så innan dess blir det massor med promenader så hon skall bli trafiksäker.

Hon är världen skönaste häst och klarar allt utom får (dock tutande backande lastbilar är inga problem..)

Är du i krokarna i sommar är du välkommen ut och titta på henne, det är lite skillnad från i sommras.

Kaka står på flatön och lever pensionärsliv just nu...

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 900
Senast: starcraft
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 309
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 222
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka