Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det rampen eller lilla luckan som skallrar?Bakluckan i mitt släp låter som bara den när jag kör, någon som har tips för att få den tystare? Jag tror att det är fästet eller vad man säger som skallrar. Har funderat på någon form av tejp att linda runt metallen men tror inte att den får sitta kvar. Vill helst ha en hållbar lösning. Undrar också hur ni tar hand om era släp efter vintern? Mitt släp står utomhus och jag är osäker på hur jag ska ta hand om det på bästa sätt.
Bakluckan i mitt släp låter som bara den när jag kör, någon som har tips för att få den tystare? Jag tror att det är fästet eller vad man säger som skallrar. Har funderat på någon form av tejp att linda runt metallen men tror inte att den får sitta kvar. Vill helst ha en hållbar lösning. Undrar också hur ni tar hand om era släp efter vintern? Mitt släp står utomhus och jag är osäker på hur jag ska ta hand om det på bästa sätt.
Skär ett hål i sidan på sadel skåpet och sätt på gångjärn, lås och gummi lister. Blir inte lika stabilt som innan då man försvagar skåpet men man kan öppna det utifrån i alla fallJag har en Star trailer Diamant och sadelkammaren på dom öppnas i ifrån och känns hur trångt helst när man har häst och hönät i. Är det någon som vet om det finns någon lösning så att det fixa en sadelkammaren med dörr utifrån på något vis?
Är nog det "enklaste" sättet, men hade stadgat upp det med en plåt list runt om nya dörren och på dörren. Och sen behållt sadelhängaren så som den sitter nu. Enkelt att ta ur sadeln från sidan i alla fall. Hänga tillbaka den blir nog mer mecka men man kan ju installera en utdragbar rund hängare som man enkelt kan dumpa sadeln på medans man lastar.@Buck Åh är de så "enkelt" . Får nog prata med sambon och pappa och se om dom kan hjälpa till lite
Till taket hade jag thinnerbaserad båtfärg. Utsidan använde jag bets till, då väggarna var träfärgade sedan innan och jag inte ville måla över det. Misstänkte att det inte skulle bli så bra resultat. Insidan minns jag inte, men jag tror det var någon form av lackbaserad tålig färg.Jag måste bara fråga vilken färg ni haft när ni målat om era släp? Jag ska ta tag i att måla nu i helgen tänkte jag så har ni några bra tips får ni gärna komma med dom
Jag måste bara fråga vilken färg ni haft när ni målat om era släp? Jag ska ta tag i att måla nu i helgen tänkte jag så har ni några bra tips får ni gärna komma med dom