Sv: Dilemma

Cecely skrev:
Ja gör det och glöm inte msm det är minst lika viktigt!

Kolla på www.matson.se, de säljer dessa. Finns det inte på hemsidan så ring dom!=)

Ska kolla den direkt!!
Och du! Glöm inte att meddela sen efter ditt UL när du fått veta svar!!!
PM.a gärna, så jag inte missar inlägget :)

Det är just det jag menar som du säger. Tyvärr så kommer det fram saker efter hand även om den gått igenom vet bes ua.
Man får nog vara glad om ens häst håller sig frisk livet ut. Få förunnat. Hoppas det går bra med era hästar!

Japp, ska hålla dig underrättad!=)
Samma gäller för dig! Ska be Olympia hållar sina hovar för din häst också!=)

Jo...så sant...har två gamlingar som vi haft i 15 resp 8 år, som ALDRIG någonsin varit sjuka eller skadade....men det är klart man stöter på problem förr eller senare...bara sååå tråkigt och tufft när det blir problem som kan vara "livsavgörande":cry:
Tack, och lycka till du med!

Liknande trådar

Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 946
Senast: NotlikeI
·
Hästvård Hej! Känner att jag behöver skriva av mig o kanske någon av er har något att säga om situationen. Köpte min häst nyinriden 2008, då...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 261
Senast: Sailo
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 207
Hästvård Tänkte höra med er som har mer erfarenhet av ledproblem än jag, vad ni tror om framtidsutsikterna för den här hästen...
2
Svar
38
· Visningar
7 339
Senast: Ingela_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar