Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur mkt av vardera kalcium & fosfor ger " ett dosmått".
Håller på med en foderstat, där jag inte får mineralerna att räcka till. Det fattas 10 gr av både kalcium & fosfor. Kvoten är OK, som det är nu. Vill helst inte ändra på foderstaten i övrigt.
Dikalciumfosfat är precis vad det låter som Två-Kalcium-En-Fosfor..
dvs ungefär dubbelt så mycket Ca som P i det..
7,5 g Ca, 5,4 g P per dosmått
foderkritan innehåller 12 g Ca per dosmått
forfosbalansen vet ja inte vad den innehåller faktiskt.. borde juh ha den i mina antevkningar men den finns inte här
får se om Jessica kanske svarar här oxå hon vet säkert vad fosforbalasen innehåller..
Foder & Strö
Först och främst: Det finns enligt mig två avskyvärda sysselsättningar som kommer med att äga hästar = att hitta passande sadlar och att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.