diartistakasha

Sv: diartistakasha

Men ser du inte att bilden på hennes avartar och bilden i artikeln är samma bild. Var nog det han syftade på.

Så rätt så ;)

image.php

rotweiler210_438957w.jpg

Bara det att bilden i ab, är större och hela kroppen är med på den bilden..

Jo då vi är lite varstans ;)
Nä då visst är det den bilden.

Nej då. Bara en bild jag slängde upp när jag reggade mig här. Så här ser min jycke ut.
11827184.jpg

Var inte meningen o vara osmaklig utan syftade som G&G skrev.

Jag kanske är överkänslig då, men jag tycker det är fruktansvärt osmakligt att skämta om något så hemskt som en 1½-åring som precis dött en fruktansvärd död i käftarna på en stor hund. :crazy:

Hmmmm, tragiskt och hemskt, men undra om nyheten hade ens blivit en nyhet om det hade varit t.ex. en pudel eller golden som hade bitit...

Om resultatet blivit att barnet dog, så hade det givet väckt uppmärksamhet oavsett ras!

Om det varit en pudel eller golden tror jag dt hade blivit en nästan större nyhet. Folk har hört om kamphundar och annat men en populär familjehunds ras som attackerar med dödlig utgång, det skulle skapa diskussion. Men förhoppningsvis ser vi/inträffar aldrig den nyheten.

Hemsk händelse btw

Din hund överensstämmer inte riktigt med den på din avatar, :D
Fint att du även fångade en liten dregeltråd som börjar söka sig neråt....:rofl:

Är inte så säker på det.... "mördarhundar" säljer, eftersom folk VILL tycka illa om dem... (men jag hoppas att uppmärksamheten blir densamma oavsett ras)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 060
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 080
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Valp 2025