Här är han en månad gammal
 
Jag har bara hört gott om Diarado, de avkommor jag träffat har varit trevliga och sansade men framåt och med arbetsvilja. Kan inte uttala mig om hopptekniken, där är jag ganska dålig.

Min lille kille har Diarado som farfar och ägaren till min hästs mamma har varit sugen på att betäcka med honom.
 
Jag vet en Diarado avkomma som jag tycker är jättefin, hoppar fint, rör sig helt okej men kanske inte riktigt så ridbar som ryttaren skulle önska att den var. Dock är den ganska ung ännu men det går bra på tävlingsbanorna för den hittills. Spännande att se när det blir större klasser för den.
 

Liknande trådar

Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 318
Senast: athena
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 212
Senast: Modest
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp