Diar sig själv

Hemi

Trådstartare
Vår tax-blandning blir skendräktig efter varje löp, brukar inte vara några större problem, hon bli tjock, får mjölk sen går det över..

Denna gången har jag märkt att hon har ökad mjölkproduktion samt att hon diar sig själv, dvs dricker sin egen mjölk.. varför gör hon så?? det gyllar ju bara produktionen..

Sv: Diar sig själv

Kanske gör hon så för att hon är besvärad. Är det rött eller några förändringar kring juvrena? Jag hade nog satt tratt på så hon inte kommer åt.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
968
Hundhälsa Min tik på ett och ett halvt år har precis haft sitt andra löp och är nu även skendräktig för andra gången. Vi hade från början inte...
Svar
17
· Visningar
2 758
Senast: attheedge
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 065
Senast: super
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 557
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar