Diagram i excel..

Leoni

Trådstartare
Någon som är duktig på det här. Söker ett diagram där en stapel måste vara fast och att man sen fyller i siffror som rör sig mot detta på. Tänk faktiska siffror mot prognos. Jag vet inte ens vad det heter det jag letar efter men känns som det måste finnas.. Och här får man ju oftast svar på allt så jag håller tummarna...

Jag förstår inte exakt hur du menar men ska försöka hitta någonstans att slänga upp ett par exempel..
Så får du förklara lite bättre.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
790
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 465
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 323
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka