Devon's BPH-resultat!

Illiana

Trådstartare
Igår gick Devon BPH! Det var jättekul men varmt. Jag är jättenöjd med resultatet, jag trodde att han skulle få mycket sämre betyg än vad han fick :p

Resultatet blev:
Moment 1: Främmande person
Glad i främmande människor: 1
Trygg: 2

Moment 2: Föremålslek
Energisk: 3
Lekfull: 2

Moment 3: Matintresse
Energisk: 3

Moment 4: Överraskning
Nyfiken: 3
Arg: 0
Trygg: 2

Moment 5: Skrammel
Nyfiken: 3
Trygg: 4

Moment 6: Närmande person
Glad i främmande människor: 2

Moment 7: Underlag

Moment 8: Skott

Över alla moment
Ljudlig: 0
Positiv attityd: 2
Energisk: 2

Film:

"I'm cool like that"
IMG_1442_zps9456c276.jpg

Lite energiutlopp:
IMG_1439_zps68b19490.jpg

Nu är bara frågan om jag får jämföra med andra mellanpudlar (vilket jag tycker är mest intressant) eller andra blandraser (som är fullkomligt ointressant).

Senast ändrad:
Gå in på avelsdata och ta fram din hund där - då kan du jämföra honom med andra hundar i rasen via spindeldiagram (din hunds via rasens medelvärde)

Skulle någon kunna förklara för mig hur man gör för att få fram spindeldiagrammet från BPH från avelsdata?

Jag gick BPH med min hund förra året, men nu kan jag inte komma ihåg hur man får fram resultatet. Allt som står när jag går in på hennes reg.nummer är att hon gjort BPH, men sedan kommer jag inte vidare därifrån

Jag ska göra det när jag har tillgång till en dator med Internet Explorer ;) Synd att det inte funkar med andra webbläsare!

Det stod att det bara funkade i IE. Jag har också mac så kör Chrome men jag får försöka hitta en med IE eller Firefox bara :p

Vad tråkigt, jag får inte upp något annat än det här.
ChartImg_zps71e44326.png

Får man annars upp en direkt jämförelse när hunden är SKK-reggad eller kan man jämföra annars på något vis?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 142
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Hejsan, jag har en liten valp som är av staffe amstaff mix som är helt underbar. Självsäker, trygg, utforskande, lyhörd och lättlärd...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 152
Senast: snorp
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 840
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Ladda gick BPH förra veckan, och jag kände mig väldigt nöjd med dagen och tyckte att resultatet speglade den bilden jag fått av min...
2
Svar
36
· Visningar
4 001
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar