Detta läbbiga avslag

Sv: Detta läbbiga avslag

Är det "godkänt"? :bump:

BM sa inget alls om det, bara att vi inte fick ha sex förens avslaget är borta :(

Använd kondom, så kan ni snuska när ni vill. :idea:;)

Mitt avslag höll på ca 6-7 veckor senaste gången, ca 4 veckor efter första förlossningen (och nej, jag och maken väntade INTE så länge med att snuska :D, hur ska man kunna stå emot när lusten var tillbaka efter bara 2-3 dagar??? :angel:)

Mitt höll i sig ungefär 5 veckor, men det går som sagt att "snuska sig" även när man har avslag bara ni använder kondom.

Sex går iofs att på många olika sätt och icke-penetrerande går ju bra även utan kondom.;) Så kör igång när ni känner er redo.

Och jag ser ut som en :eek:
Det har inte funnits i mina tankebanor att ha sex de första månaderna efter mina barns födelse....
Tänk vad olika vi är :D

Jag är som dig. Hade verkligen inte en tanke på sex på bra lång tid efter mina barns födelse... Ryser vid tanken nu, 15,5 år efter sista förlossningen...

Och jag ser ut som en :eek:
Det har inte funnits i mina tankebanor att ha sex de första månaderna efter mina barns födelse....
Tänk vad olika vi är :D

Vi hade familjerum på BB och sovande bebis. Attans vad jag förbannade de där 13 stygnen :devil: :D

Men så fort alla ev skador har läkt är det bara infektionsrisken som hindrar och därför är det godkänt med kondomsex :idea:

Mitt höll på fyra-fem veckor. Vi körde igång med icke-penetrerande snusk rätt kvickt, jag hade mycket stygn som jag var rädd att spräcka förutom avslagseländet. Min sambo hade nobbat mig sen v26 eller något för han tappade lusten av att ha en tredje liten person så tydligt inblandad, så uj vad jag var sugen vid det laget!

Vi hade familjerum på BB och sovande bebis. Attans vad jag förbannade de där 13 stygnen :devil: :D

Men så fort alla ev skador har läkt är det bara infektionsrisken som hindrar och därför är det godkänt med kondomsex :idea:

:eek::eek::eek: Aj,aj,aj Ja, folk är sannerligen olika...

En annan sak jag inte förstår - varför kallar ni det för snusk?

Snusk för mig är något äckligt....

Avslag är äckligt. Snuska är det inte ;)

Jag sprack inte alls, utan klarade mig med ett litet stygn i yttre blygläppen.
Nu har det gått 22 dagar sedan BF, och endast icke-penetrerande snusk. Men jag vill snuska på riktigt!
Nu har sambon sovit hela dagen, snart ger jag upp o väcker honom :p

Jag fick min kille att ge med sig efter 2 veckor, vi använde kondom tills avslaget hade slutat. Hade jag fått som jag velat hade jag hoppat på honom bara någon dag efter förlossningen, men han tyckte de var för mkt blod :mad:

Jag trodde du fick avslag på ditt "sexönskemål" av din sambo :p, men så var det alltså inte... vad är nu detta mystiska avslag för något?:confused:

Det är blödningar från livmodern som kommer av att såret i livmodern där moderkakan suttit läker.

Jag fick min kille att ge med sig efter 2 veckor, vi använde kondom tills avslaget hade slutat. Hade jag fått som jag velat hade jag hoppat på honom bara någon dag efter förlossningen, men han tyckte de var för mkt blod :mad:

Det är, öh, förståeligt? :D Stackarn :rofl:

Som dom flesta har skrivit här så kan man använda komdom tills avslaget har förvunnit. Det ska bli intressant när det är min tur och ha sex efter förlossningen för min sambo vill absolut inte ha sex när jag har mens. Även om jag har så lite så vill han inte ens ha det med kondom. Hoppas han ändrar sig för ha utans ex så länge.:eek::D

Mvh

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 706
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Har ni testat Voxra? Jag ska prova den medicinen mot depression och ADHD, men jag hittar inte mycket om folks erfarenheter på nätet...
Svar
13
· Visningar
517
Senast: Krystalline
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
3 241
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2