Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ExaktImmer skrev:Såg visserligen att det står att hon bor i U-län, men är det detsamma som U-land?
Immer
Immer skrev:Såg visserligen att det står att hon bor i U-län, men är det detsamma som U-land?
Immer
Serva dig? Behöver du byta olja?Nafayette skrev:Och eftersom du bor i storstan så får du serva mig!!!!
AM
_gimlet_ skrev:Men jag ser inget problem med kombinationen graman/kandar bara den används på ett genomtänkt och målmedvetet sätt. Målet är ju att hästen ska gå in på tävlingsbanan utan graman självfallet, men kan gramanen hjälpa till i utbildningsskedet och i den dagliga träningen så att hästen når de uppsatta målen på tävlingsbanan, är jag öppen för den metoden
_gimlet_ skrev:Nej, om jag börjar vid 2 1/2 så har jag (såvida du är räknekunnig) lite tid tilgodo där :smirk: :smirk:
Jag ser ridning på MSV nivå som vanlig hederlig grundridning. Hästen arbetar i god form, samlar sig och länger sig. Ett byte i språnget exempelvis ser jag knappast som en "krumelur" eller en svårighet.
Nej men hoppsan... Var det lyset som felade?Nafayette skrev:
*Gillar att retas?pallas_athena skrev:*okunnighet
*dumhet
*förmågan att njuta av att plåga hästar
_gimlet_ skrev:Nej, om jag börjar vid 2 1/2 så har jag (såvida du är räknekunnig) lite tid tilgodo där :smirk: :smirk:
Jag ser ridning på MSV nivå som vanlig hederlig grundridning. Hästen arbetar i god form, samlar sig och länger sig. Ett byte i språnget exempelvis ser jag knappast som en "krumelur" eller en svårighet.