Det som har hänt....

Sv: Det som har hänt....

Tårarna rinner & jag vet inte vad jag ska skriva. Så fint du berättar något så fruktansvärt tragiskt som du & din sambo nyss gått igenom.:cry::cry:

Denna värld är verkligen inte rättvis, hur kan sådant här bara få hända?

Kram på er.

Kan inte stoppa tårarna när jag läser din vackra men så grymt tragiska berättelse, beklagar djupt er sorg.

Vilket hemskt spratt naturen spelat er :cry: Vilken fin pojke :love: och vilket fint namn han fått :love:

Det är otroligt starkt av dig att dela med dig av din historia här. Tack så mycket!

Det är en riktig mardröm det som hänt er! Jag har en kompis som också genomgått nästan exakt samma sak, och det är så grymt, INGEN ska behöva gå igenom att sitt barn dör :cry::cry:

Det var min mardröm under båda graviditeterna :cry:

*stor varm kram*

*knapplån*

Så oerhört starkt av dig att dela med dig av din berättelse. Säger som Calasirya: jag kommer (förhoppningsvis) aldrig förstå era känslor som föräldrar, men jag kan ändå dela er sorg. Tänder ett ljus för Jonathan.

*stor kram*

Vännen min... du ska veta att du sällan lämnar mina tankar just nu. Vet ju tyvärr också vad det är att förlora ett barn och sina drömmar samtidigt. Vill inte störa er i er svåra tid men finns här om ni behöver mej, oavsett vad det gäller.
Skickar så mycket ljus, styrka och kärlek jag kan till er.
/Diffe, också en änglamamma

Vännen min... du ska veta att du sällan lämnar mina tankar just nu. Vet ju tyvärr också vad det är att förlora ett barn och sina drömmar samtidigt. Vill inte störa er i er svåra tid men finns här om ni behöver mej, oavsett vad det gäller.
Skickar så mycket ljus, styrka och kärlek jag kan till er.
/Diffe, också en änglamamma

Tack Diffe, jag skulle ringt dig, men orken fanns inte.
alla telefonerna är avstängda förrutom mitt nya mobilnummer som ännu inte är utlämnat.
Har inte haft lust att prata verbalt med någon förrutom med familjen. Lättare med text..
Kram på dig gumman

Ja, då blir det till helgen :)

Jag måste bara få säga det, att mitt i er stora tragedi, så var det fint gjort utav er att bemöta personalen så. Men jag håller med dig, Ystad BB är ett otroligt ställe! Jag som har en problematik runt främmande människor, utsatta situationer osv, har aldrig mött så många förstående och hjälpande människor som verkligen bryr sig. Sådana människor inom vården är guld värda.

Ha det så bra som det går nu Spirit (Och din sambo med förstås!), så syns vi nästa helg! :love:

Vännen min i den här situationen finns inga "borde", "skulle" eller "måste". Gör det som känns bra för dej och för din sambo, inget annat.
Min Michael har varit länge i Nangijala nu, han tar säkert hand om Jonathan.

Tack så jätte mycket vännen för att du delar med dej av detta. Jag kan inte på något sätt förstå hur ni känner det. Men jag känner en stor sorg med er.
Du vet vart jag finns om du vill skriva av dej.

Kramar till Dej och din familj

Så hemskt förfärligt. Det finns väl inget mer att säga förutom.. stackars er. Sådanthär borde inte hända.

Jag är så ledsen för er skull! Det är så fruktansvärt orättvist och tragiskt :cry:.

Läste ditt inlägg för några timmar sedan och har inte kunnat sluta tänka på det. Ingen ska behöva gå igen det ni gör nu :cry:.

Jag har också lidit och gråtit för er, men jag har haft så svårt för vad jag skulle kunna skriva. Både jag och min sambo har läst din berättelse och vill uttrycka vår tacksamhet för att du orkat skriva så fint och utförligt som du gjort, och vi är väldigt imponerade över er styrka. Tänder ett ljus för Jonathan ikväll.

Blev så ledsen när jag såg din tråd, det är så orättvist att detta skall hända goda människor :cry:

Mina tankar finns hos er...du är stark som orkar berätta allt här.

Många kramar till er.

ljus.gif

Åhh fyy jag vet inte vad jag ska skriva, finns inga ord som räcker till.Jag kan bara säga att jag lider med dig något fruktansvärt, måste vara ibland de värsta man kan vara med om.Det är sådana händelser som man bävar för när man är gravid.:cry:
Sänder massor av tankar till dig i denna hemska sorgestund,nu har himlen fått en ängel till.:cry:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 129
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 034
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 069
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter