Det som har hänt....

Sv: Det som har hänt....

Finner inga ord för detta ska ingen behöva uppleva :cry:. Tänker på dig och sitter här med tårarna rinnanade ner för kinderna. *kramar*

Grattis till er fina ängel. Jag vet vilket kaos som ni går igenom nu. Mina tankar är hos er. Sök tröst hos varandra och glöm aldrig att prata.
många kramar från en ängla mamma till en annan!

*KL*

Tack alla för era ord, tårarna rinner på mig när jag läser era svar.
Helt fantastiskt att man kan få ett sådant stöd på ett rorum där man egentligen inte känner varandra.:cry:

Ni är fantastiska :bow:

Bebben, ingen fara. Lovar höra av mig, du är välkommen hit ändå om du känner för det. *kram*

Tack för att du orkar dela med dig av berättelsen och bilderna. Han är jättefin!
Tårarna rinner hela tiden. Ingen ska behöva gå igenom det ni går igenom.
Mängder med styrkekramar

Men lilla hjärtat... Hur kan livet bara ta en sådan vändning??

Stora kramar till er...

Jag kommer jättegärna förbi! Jag visste inte om jag skulle fråga eller ej, utan kände att det var bättre att säga att jag fanns här bara om det var något. Det är så svårt, ni går ju igenom en stor sorg nu, och jag vill verkligen inte tränga mig på.

Hör av dig om vilken dag som passar er båda. Jag är ledig hela veckan som kommer och även helgen :)

ljus_i_moerker.JPG

Jag kan aldrig förstå era känslor som föräldrar, men jag kan ändå dela er sorg på någontvis.

Jag tände mitt Thyraljus när jag läste om Jonathan, jag lovar att hon möter upp honom i Nangijala.

Stor kram.

Vad fin han var... Tänker direkt på Bröderna Lejonhjärta...

Om vi visste vad som låg i framtiden skulle nog många av oss inte orka gå vidare. Men tänk vad mycket vi då skulle gå miste om...

Så fint du har berättat om din graviditet och förlossning och eran svåra förlust av Jonathan.

Eran berättelse berör och ni är otroligt vackra på korten alla tre.

Ta hand om er.

Helgen blir nog bäst, då hinner vi få ett par dagar till på oss.

Men din omtanke är uppskattad. :love:

jag tände ett ljus för jonathan igår kväll...

efter att ha läst det du skrivit så rinner tårarna ännu en gång nerför mina kinder... :cry:

jättefin är han, lilla jonathan! :love:

kram!

Man tycker inte att sådant skulle vara tillåtet, sånt ska bara inte HÄNDA.
Det är en grym värld, och ni har mitt djupaste deltagande.

Jag skulle faktiskt vilja tacka dej Spirit, för innan jag läste din berättelse hade jag inte en aning om vad som händer på bb om man får reda på att barnet i magen har dött.
Nu vet jag och för mig det känns det som att det ger en extra trygghet inför min egen förlossning, som jag hoppas ska ge upphov till en frisk liten bebis.

Så ett stort tack!!

Grattis till er son, jag beklagar så att ni inte fick behålla honom:cry:. Många tröstkramar från mig! /Sar

Jag kan säga att dom i Ystad var helt fantastiska & väldigt måna om mig & sambon.
Jag kunde inte ha förlorat vår son på ett bättre sätt hur hemskt det än låter.

Vi gav alla inblandade varsin liten rosbukett, en ask choklad & 2 tårtor till fikat innan vi åkte hem som tack för allt stöd & uppbackning vi fått.
Alla blev enormt rörda, då dom som förlorar sitt barn oftast är väldigt bittra på BB. (fullt förståligt)

Men jag kan inte se att det var BB`s fel att vår Jonathan inte levde. Tvivlar på att någon hade kunnat göra någonting.
Dom hjälpte oss på det sätt dom bäst kunde, och vi är fullt nöjda med det dom åstadkom.

Jag är glad om jag kunnat ge dig lite trygghet inför din förlossning & önskar dig ett varmt lycka till :bump:

*tårarna rinner*

Skickar er massor med styrka!!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 129
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 034
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 069
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar