Det sket sig

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 867
W

wingil

Som ni vet postade jag en tråd för att ta reda på vad som var viktigast till en häst för skulle köpa nytt men det.. hmm spårade ut.. så köpte "lite" onödiga saker med :) men hittade massa fina saker och sen blev det nya borstar åt honom och massa putssaker stallapotek mm.. usch.. stackars plånboken :D

Fler än jag som har shoppingnojja? :D

Sv: Det sket sig

JAAAAAA!
Sambon är less på att hämta ut alla paketen nu..

men vad ska man göra, man ser en sak och åhhhh, den skulle hästen passa i..

*sucka*

Kul är det men det svider sen när pengarna är slut..

jaaag.
jag skulle kunna köpa hut mkt som helst till mina hästar
helst täcken :love:
är de normalt att ha 19 täcken till 3 häsar vara av 1 inte använder nått då hon bara är ett år.
Den anra hästen har bara ett få tal (22 år gammal går mest hemma på gården)

jag har rean börjat köpa täcken till lillan som hon ska ha när hon blir stor :angel:

just nu råder de dock penga brist så om nån känner för att sponsra skicka ett pm så får mitt konto nr. ;)

Jag är också expert på att köpa grejer till hästarna som jag egentligen inte behöver. Men nu är en ny häst på gång som jag verkligen behöver köpa grejer till så DET ska bli skoj! :banana:

MMH.
När jag hade fptt lön så gick jagi n i en hästaffär, och jag kände bara hur det började rycka i mina händer.
Jag såg typ syner på min häst hur han skulle passa i alla saker.

Var det itne så att jag för dagen prioriterade mina egna kläder hade jag troligtvis kommer hem med med maassa hästgrejjer.

J och när pengarna är slut ojjar man sig över allt onödigt som inte får plats i skåpen i stallet :D

värsta är att jag kollar sidor även på nätet och automatiskt hamnar lite saker i kundvagnen :p

Jag tycker det låter fullständigt normalt!!!!
Men jag undrar när man blev sån???
När jag var 13-14-15 och hade ponny inhyrd i som ensam häst i ett stall så var det en sadel, ett träns osv.
När kom suget????

Tycker att det lät fullständigt norm. med så många täcken till 3 hästar ;) Själv har jag ett sto med föl och till henne har jag typ 15 täcken ja vad jag har mer vågar jag knappt att skriva :p
Men nu måste ju lillskiten börja få lite egna prylar ska bli skoj att handla lite till...sadelkammaren börjar bli för liten eller :D

AlterPride skrev:
jaaag.
är de normalt att ha 19 täcken till 3 häsar vara av 1 inte använder nått då hon bara är ett år.

Hehe jag har bara en häst o hon har över 20 täcken! Så klart du e normal ;)

samma här.. man kollar på hemsidorna om de fått nyheter och så kan man bara inte vänta.. utan skickar hem dem helt enkelt.. =(

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 294
Senast: Edla
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 081
Senast: Thaliaste
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
983
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31