Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tja, Totte tycker RC maxi är smaskens! Jag har påbörjat övergång, tar det lugnt, så han inte blir dålig i magen! Katterna tyckte tydligen det var gott ocå...får hoppas han fortsätter vara glupsk!
Även katterna våra äter Royal, och om vi ibland inte kan ta oss till djuraffären så får dom äta något billigt torrfoder från ICA, tills nästa dag eller så. Dom ratar det totalt och äter av hundmaten då.
Bortskämda katter
Eller så kan man börja tro på vad som helst och tycka att Danska Schäfrar är lydiga, extremt speciella och väldigt söta.
Jag menar, vår Schäfer från Danmark var ju så!
Ok. Nej nu när det är så fint väder är det säkert fler som går dit. Får väl hoppas att det inte blir fler så Selma och X kan vara lösa.
Låter bättre än hundstranden som jag var på för nån vecka sen. Där var fullt med hundar och nästan ingen var kopplad. Lite jobbigt när man kommer dit och ska träna på att vara i närheten av andra hundar utan att gå fram.
Det tar väl ungefär 1 timme för mig att åka till dig, så ganska tidigt passar mig också!
Om det är lika fint väder som idag så kommer det att vara underbart att sitta där ett par timmar..
Ja, vi behöver väl inte fråga hur varandra ser ut nu. Kaza känner igen mig och X och glee behöver bara titta efter en stor svart hund, som låter när hon får syn på deras lilla svarta hund
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.