Det nya kattmodet?

Z

Zilver

1171307898-image020.b.jpg

1171307898-image003.b.jpg

1171307898-image022.b.jpg

1171307898-image028.b.jpg

1171307898-image008.b.jpg

:eek: :eek:
Fler modeller finns här http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/index.html

Sv: Det nya kattmodet?

Vi har boken hemma, har inte läst så noga i den men kollat på alla bilder..
Jag tycker det känns lite fel att måla katter, men de bryr sig uppenbarligen inte.
Och de borde ju använda giftfri färg iaf..

Finns det en bok om hur man målar sin katt:eek: :eek: :eek:

*kl*

:eek:

Det jag inte förstår är hur katterna gick med på att bli målade frivilligt och att de inte slickade bort färgen med en gång...

Nej, den beskriver inte hur man kan måla sin katt. Det är mest bara massa sådana här bilder i den. Jag har inte läst den så noga utan bara kollat på bilderna, min kille fick den av sin bror.

Men usch!:eek: Sövde dom katterna när dom måla dom eller?!? Förstår inte hur katterna skulle gå med på att målas så frivilligt.!... om det har skrivits en hel bok om "kattmålning" så tror ja tyvärr inte de va photoshopat:(

Jag tycker det syns ganska tydligt att det inte är målat på riktigt, utan att det är datormanipulerat.

Förfäras icke kattmänniskor!

Ibland är det så skönt att se att djur helt saknar mänskliga normer:

:rofl:

1171365073-117084870124592146.jpg

usch vad hemstk:crazy:

måla katter..de ska ha sin fina päls natrulig

Liknande trådar

Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 215
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
458
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25