Det nya kattmodet?

Sv: Det nya kattmodet?

Så en tik som inte löper och rider en annan hund eller annat djur utför ändå en sexuell handling eftersom det är en dominant handling? Skulle vara intressant att se den forskningen. :smirk: Att det finns homosexualitet, onanin, bisexualitet och jungfrufödslar bland djur är ingen nyhet, det har varit känt länge. En hund som rider en annan hund behöver inte göra det för att den är sexuellt upphetsad utan just för att den är högre i rang och använder sin rang för att trycka ner den andra.

Nu läser du in saker som jag inte sagt.
En tik som löper är naturligtvis sexuell överhuvudtaget. Att du bara är inne på att penetrering är det enda sexuella, säger ju bara att du tänker trångt.
Har du aldrig hörtom att dominanshandlingar kan vara sexuella?
Våldtäkter till exempel?

Jag frågar igen eftersom du inte svarar på frågan, som vanligt. Så en tik som inte löper och rider en annan hund eller annat djur utför ändå en sexuell handling eftersom det är en dominant handling? Tror du på fullt allvar att alla våldtäkter handlar om sex? Då är du betydligt mer trångsynt än vad jag trodde var möjligt när det gäller dig. :eek:

Katter som hålls fast i nacken fast de inte vill SKRIKER.

Dominant sexbeteende är också ett sexuellt beteende, skrev jag.

Men vad har det med att göra när du skrev att en katt inte kan våldta en annan katt? Det går ju uppenbarligen.

Är allting sex för dig? Det finns ingenting som inte är det eller?

Och jag frågar igen, vad har du fått denna nya forskning ifrån?

Jag frågar igen eftersom du inte svarar på frågan, som vanligt. Så en tik som inte löper och rider en annan hund eller annat djur utför ändå en sexuell handling eftersom det är en dominant handling? Tror du på fullt allvar att alla våldtäkter handlar om sex? Då är du betydligt mer trångsynt än vad jag trodde var möjligt när det gäller dig. :eek:

Självklart kan en tik som rider en annan också syssla med något sexuellt. Allt sex går inte ut på att något ska in någonstans, vet du.

Otrevliga människa.

Är allting sex för dig? Det finns ingenting som inte är det eller?

Och jag frågar igen, vad har du fått denna nya forskning ifrån?

Sexuellt beteende är sexuellt beteende. Punkt.

Det mesta i mitt liv handlar inte om sex, vad nu det har med saken att göra.

Den här nya forskningen kan du få tag på lite varstans. Sök! Jag tänker inte göra det åt dig.

Åh såpass! Storleken spelar alltså roll! Det är alltså befogat för de mänskliga stackare som har onormalt liten, men inte de som är normala? Intressant..:cool:

Vad har BEFOGAT med tidelag att göra?
Djurplågeri är förbjudet. Om djuret inte lider är det inte det.

Du är verkligen inte rätt person att uttala dig om andra är otrevlig eller inte, otrevliga "hän". :mad: Allt handlar inte om sex, till och med en så trångsynt människa som du borde fatta att kroppspråk bland flockdjur fyller även andra funktioner än sex, oavsett om det handlar penetrering eller inte. Vad tror du löptider fyller för funktion, alla är inte helt fixerade dygnet runt och året runt även om man kan tro det när man läser dina inlägg.

Nej, det är inte mycket i mitt liv som handlar om sex. Det är ju tråkigt för dig om du stör dig så mycket på det ämnet att du läser just de få inläggen jag skriver som handlar om det.
Jag har inte tillskrivit dig saker som "trångsynt" eller annat, som jag kan minnas. Jag upplever det som extremt otrevligt att få uppkört i ansiktet faktiskt. Få saker kan vara mer osanna dessutom.

Djur som "rider" på andra kan mycket väl visa en maktställning. Likväl är det en sexuell handling, precis som våldtäkter är.

KL

1171307898-image031.b.jpg

:eek: :eek:

Det är inte så tråkigt för mig som det måste vara för dig att ständigt gå omkring och må dåligt. Jag undviker oftast dina trådar eftersom det hela tiden är ett ständigt gnällande och försök att provocera andra, men när du försöker inbilla någon att en hund som utför en dominat handling mot en katt är för att de skulle vara utan " våra normer" och att de får en sexuell ömsesidig njutning blir jag lika trött som alltid. Du är väldigt osympatisk i många trådar och jag tycker du är otrevlig mot både mig och andra, så inte vinner du några pluspoäng genom ditt sätt att "diskutera" genom att göra om frågorna så de ska passa dina "svar".

Som sagt, otrevlig både kan och är du själv samt synnerligen trångsynt i ditt eget etiketterande av andra.

Jag mår helt okej tack och finner inte något i ditt inlägg med sanningen överrensstämmande.

Jag är nästan aldrig ute efter att provocera och upplever sällan att särskilt många blir det heller. Det brukar bara vara samma fåtal. De som blir provocerade av det jag säger kanske ska ta och fundera på vad det är som är så upprörande.

Nu lägger jag ner diskuterandet med dig. Det enda som händer är att jag blir grinig. Det är det inte värt.
Jag tänker inte sjunka så lågt som till personangrepp. Det får andra stå för.

Vad har BEFOGAT med tidelag att göra?
Djurplågeri är förbjudet.
Människan är också ett djur, du ursäktade bilden med hunden och katten att djur inte har samma moral som vi. Visst, det har dom inte.
Ditt svar där lät väldigt plumpt. Typ " eftersom att djur inte har samma moral och jufsar med varandra kan likväl människor också jufsa med djur om de är små i storleken".

Om djuret inte lider är det inte det.

Ingen forskning kan bevisa att djur lider eller inte lider. Så så länge man inte vet något om lidandet anser jag att man låter bli dom som inte kan försvara sig eller förstår. Men nu tänker inte jag göra det här till en diskussion om tidelag. Jag blir så upprörd.

Ditt svar var dock inte upprörande, det lät bara väldigt långsökt:rofl:

Människan är också ett djur, du ursäktade bilden med hunden och katten att djur inte har samma moral som vi. Visst, det har dom inte.
Ditt svar där lät väldigt plumpt. Typ " eftersom att djur inte har samma moral och jufsar med varandra kan likväl människor också jufsa med djur om de är små i storleken".

Nej, det var inte det jag tänkte på. Det var en humoristisk bild i en humoristisk tråd. Inget annat.

Liknande trådar

Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 215
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
458
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25