P
pufffan
Sv: Det mesta känns hopplöst.....
Kör du på morgonen? För det kan ju vara så enkelt att han är morgon trött.
Kör du på morgonen? För det kan ju vara så enkelt att han är morgon trött.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste oxå ifrågasätta detta från din synvinkel, miamiamia är mig veterligen mycket erfaren och säger att det är fel tillvägagångsätt att ta en så pass tung vagn till en ung häst.Menar du att en person, "den som kan mest", ska diktera vad som gäller?
Jag tyck att du ger bra råd och tips. Jag tyck du är duktig. Men det kanske int ränkes vad en gammal dam tyck?LIA skrev:Jaja,
efter ett sådant initierat och klargörande inlägg, förstår jag att hästar och körning inte är för mig. Inte deltagande i körforumet här heller längre, eftersom man ändå inte läser vad som skrivs numera.
Ut med hästar och vagnar på annons, och för pengarna ska jag köpa frimärksalbum!
LIA
PS! Någon som är intresserad av fullkomligt misslyckade och felinkörda körhästar? DS
roslagen skrev:Jag måste oxå ifrågasätta detta från din synvinkel, miamiamia är mig veterligen mycket erfaren och säger att det är fel tillvägagångsätt att ta en så pass tung vagn till en ung häst.
De karlar som lärt mig det mesta jag kan inom finkörning har aldrig heller proklamerat för att spänna för en ung omusklad häst för en stor vagn utan där har lättare vagnar använts under lång. Kan man inte lita på några av Sveriges bästa inom detta gebitet och ta till sig deras samlade kunskaper är det nog dags att slå upp ordet ödmjuk i SAOL och börja samla frimärken istället....