Det med kärlek hur ska man göra?

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur jag ska göra med detta men det är så att jag har en gammal klasskompis en kille som eventuellt ska bli min pojkvän om han vill det då han lika gammal som jag. Har redan sakt nej till att ha ja ni vet nog men ha sex då är inte redo än efter det son hände för några år sedan men har varit lite kär i honom när jag var mindre och är det nu med så hur ska jag göra? Ska jag fråga honom? Vi har haft kontakt.

Fråga honom om han vill ta en promenad och en kaffe så får du väl ta det vidare från där beroende på hur det känns.

Finns det någon speciellt anledning till varför du är mer intresserad av honom än någon annan? Nu vet jag inte vart du bor men skulle rekommendera att du letar närmare där du bor istället.

Hej vet inte hur jag ska göra med detta men det är så att jag har en gammal klasskompis en kille som eventuellt ska bli min pojkvän om han vill det då han lika gammal som jag. Har redan sakt nej till att ha ja ni vet nog men ha sex då är inte redo än efter det son hände för några år sedan men har varit lite kär i honom när jag var mindre och är det nu med så hur ska jag göra? Ska jag fråga honom? Vi har haft kontakt.

Det fungerar ju inte riktigt så, att man kan se ut någon som "eventuellt ska bli ens pojkvän" för att ni är jämnåriga. Jag tycker inte att du ska fråga honom det innan ni setts och umgåtts mer, och det fått växa fram :)

Jo det är ju klart får se hur det blir . Vill inte åka till Stockholm det är ju en bit att åka ensam.

Jo det är ju klart får se hur det blir . Vill inte åka till Stockholm det är ju en bit att åka ensam.
Känner du någon du kan åka till stockholm? så du har en bas att återvända till om det inte käns bra, så du inte bhöver backa hela vägen hem till var du nu bor.

Ja då är mera rädd nu efetr det som hände vet inte om du vet om det men blev nästan våldtagen av en man i 50- 60 årsålden för några år sedan så är mera rädd nu för man.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 572
Senast: Palermo
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 144
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 321
Senast: Inte_Ung
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 037
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10