Det måste vara fel på mig

Som rubriken säger det måste vara fel på mig:
Varför ska jag kämpa och slita både privat (stallet) och på jobbet.
Jag sköter mitt, gör det på utsatt tid ställer upp för folk när de behöver hjälp.

Ändå så får man skit
Ingen som frågar hur man mår (åtminstone inte så de vill ha ett ärligt svar)
Inte ett tack

De som inte sköter sitt, fuskar med tider, dumpar över allt på andra klarar sig ypperligt och det är de alltid är synd om och får mest i löneökning.
 

Ens jobb gör ju mycket för välbefinnandet. Dålig miljö, oförstående chef osv påverkar så mycket 😞
Jag tror du gör helt rätt i att försöka få till en förändring. Kanske inte med allt på en gång men med det som skaver mest och det verkar vara jobbet?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 373
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
803
Senast: hundtant
·
  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 017
  • Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 456
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp