Det hoppar när jag scrollar

Madick

Trådstartare
ÄNTLIGEN är min nya dator installerad. Mycket nytt att lära sig.

Men plötsligt så hoppar sidan när jag scrollar med hjulet på musen. Har kollat inställningar för Internet och det står "mjuk rullning". Är det nånannanstans man kan ställa om sånt? Eller är det bara att leva med?
 
Sv: Det hoppar när jag scrollar

när min scrollning blev hackig så berodde det på att jag behövde uppdatera drivrutinerna (?) för grafikkortet, som finns att ladda ner på nätet...

kan det vara det? längre än så sträcker sig inte mina kunskaper iaf... :D
 
Sv: Det hoppar när jag scrollar

Hmm är det ett sådant trådlös datormus?
 
Sv: Det hoppar när jag scrollar

Nä, en vanlig Logitech med sladd. Den är väl 3 år gammal kanske.
 
Sv: Det hoppar när jag scrollar

Hmm brukar det inte följa med programvaror till de mössen så man kan ställa in hur den ska hanteras och det?
 
Sv: Det hoppar när jag scrollar

Tja, det finns väl nånstans :) Vi har flyttat sen musen inhandlades, så jag misstänker starkt att eventuella bruksanvisningar ligger nerpackade i nån kartong eller är slängda.
 
Sv: Det hoppar när jag scrollar

Kolla in på deras hemsida.
I programmet kan man i visa fall ställa in en hel del
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 416
Senast: bollen__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 126
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 258
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 402
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp