Tack, tack. Uppgraderad till snobb, det var inte illa..........
Jag vidhåller fortfarande att man inte kan se ur hur som helst när man jobbar med människor. Att man är hel och ren tar jag också för givet, speciellt när det gäller taxi. Jag hoppas att chauffören i alla fall var så.
Jag skiter fullständigt i hur personen ser ut på sin fritid.
Håller helt med.
Och jag hade inte brytt mig öht så länge han inte varit naken
Tvärtom faktiskt, det sitter i sina bilar hela dagen, låt dem ha bekväma kläder.
Tycker synd om de som måste ha skjorta, slips och hela skiten när de ska köra buss eller taxi.
Sen vet jag inte hur mycket folk faktiskt lägger märke till klädsel.
Jag jobbar på industri, har svarta arbetsbyxor med stora knäskydd och en del mindre verktyg, t-shirt och en tröja med dragkedja ovanpå, allt sitter dock snyggt på mig.
När jag var på Kicks för någon vecka sedan kom det fram en tjej och bad mig om hjälp.
Jag har mitt företags logga på på bröstet, på byxorna och över hela ryggen, den är röd och inte ett dugg lik Kicks. Hon blev jätteförvånad när jag sa att jag inte jobbade där, jag såg tydligen väldigt professionell ut
Häromdagen var jag på handelsträdgården med stallkläder med klubbens logga över hela ryggen. Fick återigen en fråga om jag jobbade där, jag såg tydligen blommig ut