Det här med bioreklam i press

Gammeln

Trådstartare
När man kollar bioreklamen i tidningarna så ger man filmerna typ 5 getingar, 4 torn, 6 solar, 4 plus 5 ormar, 6 stolar, 4 soffor, 5 hästar osv. Man jag fattar inte varför alla filmer ska vara så jävla bra enligt "experterna":meh:. Själv tycker jag att det bara är en jävla massa skitfilmer. Det är ju bara när en film får typ 5 oscars som den egentligen är bra

Sv: Det här med bioreklam i press

Äsch, dom tar ju bara med dom rescencentioner som säger något bra. Själv kollade jag nyligen en film som fått högsta betyg av..tadaa... Värnpliktsnytt :D

Undrar hur länge dom sökte för att hitta den recentionen.

.. Filmen var fullkomligt urkrass..

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 046
Senast: MiniLi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 137
Senast: Hedinn
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 288
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden, moderator får gärna flytta om den har hamnat fel. Lyssnade på Söndagsinterjun...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 546
Senast: Trasten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30