Det här med autogiro

Rie

Trådstartare
Jag har autogiro till mitt ICAkonto. Nu vill jag ändra beloppet som dras men det verkar vara omöjligt att få svar på om det går eller om jag måste avsluta mitt nuvarande autogiro och öppna ett nytt autogiro med nya beloppet.
Har ringt ICA o knapprat runt förgäves. Man skulle skulle tro att den frågan skulle finnas bland deras AQ, vanliga frågor, men icke.
Är det verkligen bara jag som vill ändra belopp?
Varorna blir ju inte billigare med tiden direkt.....
 
Är det ingen stående överföring du har då?
Annars läser jag mig till att man måste ringa dom, så de kan ändra manuellt. Ett tips är att ställa frågan på deras facebooksida om du har facebook.
 
  • Gilla
Reactions: Rie

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 197
Senast: mamman
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 495
Senast: Queen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 012
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Husköpstråden del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp