Alexandra_W
Trådstartare
Hur går det? Blir det några framsteg med lilla kissemissen?![]()
Status quo och tror som sagt inte det kommer bli någon större skillnad på ett bra tag. Jag väntar in hen helt enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det? Blir det några framsteg med lilla kissemissen?![]()
Saker man kan göra en lördagskväll -
Sitta på stallgolvet och äta grillad kyckling. Och kasta småbitar omkring sig på golvet.
Fullt rimlig sysselsättning...
"Vildkatten" älskar kyckling. Och just nu troligen mig med. Den vågade tillslut norpa från handen med
PS Säg inget till siamesfarbrorn. Då är mina dagar räknade! DS
Saker man kan göra en lördagskväll -
Sitta på stallgolvet och äta grillad kyckling. Och kasta småbitar omkring sig på golvet.
Fullt rimlig sysselsättning...
"Vildkatten" älskar kyckling. Och just nu troligen mig med. Den vågade tillslut norpa från handen med
PS Säg inget till siamesfarbrorn. Då är mina dagar räknade! DS
Köp lite kyckling även till Farbror?![]()
Farbror hade ätit kyckling dagen innan. Farbror har välbehandlad symptomfri njursvikt och ska inte äta en massa "annat" än sitt medicinska foder. Farbror anser det är rent skitsnack och att han varje dag bör handmatas med kyckling och lax....
Tsss, jag ser inget som säger att hon inte är en Luka.
Tsss, jag ser inget som säger att hon inte är en Luka.![]()
Fruktansvärt gullig kissekatt, men uh, @Alexandra_W han börjar likna en genomklok och lagom tjock katt i sina bästa årTur att det inte var kattungar utan rikligt med mat som var orsaken till ändrad kroppsform! Hankattskastrering är ju också ett mycket mindre ingrepp. Hälsa Lukas från mig och Nikita.
Dreamies är fö da shit.
Vad nära du får komma nu. Tycker det är snabba framsteg ni har gjort ändå. Förhoppningsvis kanske du kan fånga in honom till våren som du tänkt tanken om. Han börjar förstå att den där tvåbenta saken är rätt bra på det där med mat ändå. Är nog typ som Operakällaren i hans tycke
Alltså - dreamiesheart säger mina katter.
Mitt problem är att jag inte hittar dom - fick en påse från tomten men nu hittar jag dom ingenstans. Kattupproret kommer snart ske
edit: en enkel googling och problemet är löst
Alltså - dreamiesheart säger mina katter.
Mitt problem är att jag inte hittar dom - fick en påse från tomten men nu hittar jag dom ingenstans. Kattupproret kommer snart ske
edit: en enkel googling och problemet är löst