Det gör ont att amma!

Sv: Det gör ont att amma!

Här står allt http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=27633

Rasmus har torsk, jag penslar och penslar, det försvinner å så kräks han så är han lika vit igen. Eftersom han inte har några problem att äta och jag inte har ont så får det gå över av sig själv, det har redan blivit mkt mindre. Annars har de ett medel på bvc de penslar i munnen.

phplvne7b.jpg
 
Sv: Det gör ont att amma!

:bow: grymt duktig som stog ut så länge... men jag håller med.. det var super mys att amma.
Det är tydligen individuellt det där med smärta och amning.
De flesta känner ingenting, om de inte fått mjölkstockning.
För mig gjorde det så himla ont, varje gång! Det var en plåga att amma, men jag fortsatte som längst med andra barnet i 7 månader.
Har inga tips, i mitt fall handlade det bara om att stå ut med smärtan, för det är ju samtidigt väldigt mysigt och gosigt!
Jag vet inte, kanske har vi känsligare bröstvårtor?
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Ja, jag kände att detta förtjänade en egen tråd. Liten är nu 2,5 vecka och amningen är tuff. Hon vill inte ta mitt bröst trots upprepade...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 248
Senast: Badger
·
Tjatter Snön gloppar från taket, dagarna blir längre och talgoxen sjunger sin vårsång utanför fönstret. Det vädras vår i luften och vad passar...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
19 365
Senast: _Elly_
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
14
· Visningar
1 084
Senast: Kilauea
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 766
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp